Hodnocení obchodu
zatím nic.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Objednávka byla 3.1. zboží dorazilo 9.1. a zásilka nebyla kompletní. Byl jsem ujištěn, že zbývající zboží odesílají v dalším balíku, je 24.1. a zboží nemám. Reklamační oddělení komunikuje na výbornou, ale už mám pocit, že si ze mě dělají srandu.
(Administrátor)
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel nekompletní objednávku. Stačilo se nám připomenout, pokud dodatečně posílané zboží nedorazilo včas. Obratem bychom to řešili. Nyní byste měl mít chybějící paměťovou kartu již u sebe.
Rychlé doručení, vše v pořádku.
(Administrátor)
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste s námi a s výrobkem spokojen.
Vše OK, doporučuji :-)
(Administrátor)
Velice děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste s našimi službami spokojen.
vše OK
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
(Administrátor)
Velice děkujeme za zpětnou vazbu.
I přes předvánoční zmatek přišla zásilka včas.
(Administrátor)
Dobrý den,
velice děkujeme za hodnocení.
Škoda,že nedorazil s telefonem avizovaný dárek.Ale v tom vánočním zmatku se to dá pochopit.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud Vám nedorazil od nás dárek, bude dodán dodatečně. Omlouváme se.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Doporučuji
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
super, takto treba viest podnikanie. Robia dokonca cestinu a aj servis na produkty
Vše v pořádku, čekací doba trochu delší
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Byl to můj první nákup a naprostá spokojenost.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Trvalo docela dlouho, než zboží poslali. Taky pošta nebyla zrovna rychlá. Navíc přišla jiná barva telefonu. Bylo nám nabídnuto řešení, komunikace v tomto ohledu byla rychlá. Ale raději jsme se rozhodli barvu neřešit, aby to zase netrvalo dlouhou. Takže doporučuji, ale s výhradami.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Pošta v těchto dnech může být pomalejší. Přeci jenom se blíží zase doba Vánoc. Za dodání chybné barvy se ještě jednou omlouváme. Nabídli jsme Vám zaslání správného barevného provedení s tím, že by si kurýr telefon ve špatné barvě vyzvedl výměnou za správný.
Příště snad jiné možnosti doručení a platby kartou. Díky
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a s cennou zpětnou vazbou.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Za komplikace se omlouváme, ale vaši objednávku jsme Vám odeslali, jak jsme avizovali. K cyhbě došlo u dopravce a následnému nedoručování zásilky. Nabídli jsme Vám dodání jinou cestou, ale objednávku jste stornoval.
(Administrátor)
Velice děkujeme za Vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujene za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že dárky, které přidáváme, tak najdou praktické využití. Ať Vám nový telefon dělá radost.