Hodnocení obchodu
super
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
V každém případě ochotné a profesionální služby.Poradí ,rychlé jednání. Vše OK
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste si pro sepsání hodnocení udělal. Ať Vám dodané zboží slouží.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Komunikacia s akou som sa este nestretol super
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste s našimi službami spokojen. Pevně věříme, že i s dodaným zbožím.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. S poštou nás to velice mrzí. Pracujeme na alternativních možnostech dopravy.
Jen malinké, v systému nastavené příslušenství k mobilu, které, ale k sobě není kompatibilní. S panem prodejcem vyřešeno.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Ať Vám zboží od nás dělá radost.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Za chybu s dostupností u Vaší objednávky nás to mrzí, protože v době Vaší objednávky nebyl na e-shopu včas aktualizovaný skladový stav.
Je to sice maličkost, ale chtělo by to větší ceduli s orientací, při osobním odběru a hledání prodejny a trochu mě zklamali prostory prodejny...
(Administrátor)
Dobrý den,
Vážíme si Vašeho hodnocení. Adresa provozovny je primárně určena jako zázemí pro řízení e-shopu, nikoliv jako prodejna.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste s našimi službami spokojen. Pěkně věříme, že se zakoupeným mobilním telefonem budete spokojen stejně.
Rychlé dodání,solidní jednání, rychlé řešení problému.Super team,vřele doporučuji.Igor.....
(Administrátor)
Dobrý den, pane Brezáni,
děkujeme za Vaše hodnocení! Ať Vám Ulefone Armor 3 slouží.
Individuální přístup. Doporučuji.
26.3.2019 Prvý email (30. 1.): Uhradil som objednávku. Telefón mal byť skladom do týždňa. Posunuli ste to na 11. 2. Druhý email (21. 2.): Na môj dotaz ste odpísali, že telefón dorazil dnes, t. j. 21. 2. Tretí email (27. 2.): Opäť až na môj dotaz ste odpísali, že aktualizujete softvér a zajtra, t. j. 28. 2. telefón odošlete. Štvrtý email (4. 3.): Zrušil som objednávku (po treťom zavádzaní o dátume dodania). 5. 3. ste prisľúbili vrátiť úhradu. Ani 26. 3. úhrada nedorazila. K vášmu vyjadreniu: Objednávku som nezrušil pár dní pred naskladnením, keďže ste tvrdili, že telefón máte skladom 21. 2. a objednávku som zrušil 4. 3. Vrátenie platby dodnes neevidujem - ani po 20 dňoch. Na nekalé praktiky som upozornil ČOI.
(Administrátor)
Dobrý den, pane Vajdo,
objednal jste si Ulefone Armor 6 v předobjednávce a objednávku jste rušil pár dní před naskladněním. Platba Vám byla již zaslána. Prosím o kontrolu účtu.