Reklamace

Na veškeré zboží z naší nabídky poskytujeme záruku 24 měsíců (platí i pro firmy). Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží.

Záruka se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno přes webový katalog Here-Shop.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží zakoupenému u nás je přiložena faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list. Při reklamaci vady výrobku doporučujeme pro urychlení a zjednodušení reklamačního řízení předložit fakturu vystavenou v Here-Shop. Pokud dodavatel přikládá k výrobku svůj záruční list, doporučujeme současné předložení originálního záručního listu dodavatele.

Uplatnění reklamace

Každou reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti individuální cestou a v souladu s platným právním řádem. Pokud zakoupené zboží vykazuje v záruční době vadu nezpůsobenou nevhodným zacházením či použitím, máte právo zboží reklamovat.

 

Jak postupovat

1)

Vytiskněte si  reklamační protokol (vytisknout zde), který vyplňte. Nemáte-li možnost reklamační protokol vytisknout, můžete vytvořit průvodní dopis s popisem nedostatku reklamovaného zboží. O reklamaci nás můžete poté informovat přímo na e-mail reklamace@here-shop.cz 

2)

Reklamovnané zboží ideálně v kompletním balení a v originální krabičce zabalte společně s reklamačním protokolem (nebo průvodním dopisem). Nemáte-li od zboží originální krabičku, nevadí. Originální krabičku a veškeré příslušenství je vhodné posílat v případech, kdy by mělo dojít k výměně zboží nebo vrácení peněz.

3)

Jak k nám zboží doručit

  1. Nejjednodušší způsob je využití Zásilkovny. Balíček doneste na libovolnou pobočku Zásilkovny. Obsluze sdělte zpětný kód 93270089. Vygenerují vám na základě toho štítek, se kterým k nám balíček s reklamovaným zbožím bezpečně a v pořádku dorazí.
  2. Nechcete-li využít služeb Zásilkovny, je možné provést vyzvednutí zásilky na vaší adrese. Vyzvednutí provádí DPD kurýr. V takovém případě nám na e-mailovou adresu reklamace@here-shop.cz zašlete číslo objednávky, jméno, adresu vyzvednutí, tel. kontakt a den, kdy si přejete balík nechat vyzvednout.
  3. Balík můžete poslat také svépomocí, a to na adresu našeho sídla:

    Here-Shop.cz
    Borovy 100
    33401 Borovy

 

Doba vyřízení reklamace

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní od přijetí reklamované zboží. V praxi ji vyřizujeme vždy v co nejkratším možném termínu a bez zbytečných průtahů. Aktuálně máme reklamaci v průměru vyřešenou do 7 pracovních dnů.

 

Reklamaci nelze uplatnit v těchto případech:

  • vypršením záruční lhůty
  • mechanického poškození, neodborné instalace, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče
  • používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem
  • zboží bylo poškozeno živly, nebo výpadkem elektrické sítě
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není odběratel schopen doložit legální způsob nabytí


Pokud je nefunkčnost produktu způsobena výše vypsanými případy, neneseme za dané nefunkční zboží zodpovědnost.

×